چرا تابلو سازی تاج

گروه تابلوسازی تاج با بیش از ۲۰سال سابقه درخشان در امور ایده پردازی،طراحی و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی با جدیدترین متدهای روز دنیا در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. در  کار گروه تابلوسازی ما از حرفه ای ترین مهندسین در زمینه طرح های گرافیکی و ماهرترین اساتید در امور ساخت تابلوهای تبلیغاتی بهره برده ایم.  هدف تیم ما این است که  بتوانیم با اجرای بی نظیر رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماییم.

ما بر آنیم که با بهره گیری از تجارب ۲۰ساله خود در زمینه ساخت و اجرای تابلو های تبلیغاتی به کسب و کار شما مشتریان عزیز رونق ببخشیم.

شماره تماس:09129735949نظری

شماره واتساپ:09038658397

آدرس اینستاگرام:http://www.instagram.com/tablosazii_taj

کار گروه تابلوسازی تاج

انجام کار در کارگروه حرفه ای تاج و به اتمام رساندن پروژه به شکل تیمی می باشد.  برای اجرای هر قسمتی از پروژه ساخت تابلو ،کار گروه ویژه ای به شکل تخصصی قسمتی از کار را عهده دار میشود تا سفارش مشتری به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

1-تیم طراحی

برای صرفه جویی در وقت و زمان شما مشتریان گرامی، در کارگروه تابلوسازی تاج کار طراحی تابلو به شکل رایگان و با بهره گیری از افراد مجرب در زمینه کار گرافیکی انجام می شود. از مناسب ترین برنامه های که می شود در زمینه طراحی بهره مند شد فتوشاپ، اتوکد و نرم افزار کورل است.

2-گروه حروف سازی

 بسیاری از تابلو های که ساخت آن به شکل حروف برجسته می باشد، مانند چلنیوم ساخت حروف زمان برترین قسمت پروژه می باشد. در کارگاه تابلوسازی تاج برخلاف بسیاری از  گارگاه های حروفسازی که ساخت حروف معمولا به وسیله یک یا دو نفر انجام می پذیرد. ما به شکل تیمی و با بهره گیری از افراد توانمند و با تجربه بالغ بر پانزده نفر حروفساز چلنیوم،استیل،و پلکسی پروژه ساخت حروف را به انجام می رسانیم. به همین دلیل در کمترین زمان ممکن ساخت حروف به اتمام رسیده و مشتری هم با کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را تحویل گرفته و از مزایای آن بهرمند می شود.

3-ساخت نمای تابلو

 تابلو های که به شکل حروف برجسته هستند، نیازمنداجرای پس زمینه ای با عنوان نما تابلومی باشند. برای این کار معمولا بسته به سلیقه مشتریان از ورق های مخصوص کامپوزیت و یا چوب ترمو وود استفاده می شود. ما در گروه تابلوسازی تاج برای اجرای هر دو مدل نمای ذکر شده دو گروه نصابی مجزا در نظر گرفته ایم که کار به نحو احسن به انجام برسد.

 

4- نصب تابلو

 گروه تابلوسازی تاج ساخت و اجرای انواع تابلو های تبلیغاتی را با هر مدل و عنوانی از جمله: چلنیوم ،استیل،تابلو پزشکی،فلکسی،ال ای دی ثابت ،تابلوروان و …پذیرا است. با توجه به تنوع تابلو های ساخته شده در تیم تابلوسازی تاج ، گروه های مختلفی از نصابین ماهر و خبره نیاز هست که مرحله آخر اجرای و تحویل به نحو احسن و بدون فوت وقت انجام شود.

گروه نصب تابلوسازی تاج
گروه نصب تابلوسازی تاج

آدرس اینستاگرام:

http://www.instagram.com/tablosazii_taj

لینک های برتر:

آشنایی با «تابلوی استیل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا