نصاب تابلو فلکسی در تهران

نصاب تابلو فلکسی در تهران، تابلو فلکسی یکی از پر طرفدار ترین تابلوهای تبلیغاتی در میان  همه مشاغل و  کسب کارها ،مخصوصا کسب و کار های کوچک می باشد.

معمولا بسیاری از کسب و کارهای کوچک حاضر نیستند برای تبلیغ کالا و خدمات خود متحمل هزینه های زیادی شوند. دلیل این امر هم می تواند این باشد که خیلی از این افراد مغازه، کارگاه و دفتری را که در اختیار دارند، به شکل استیجاری تهیه نموده اند و ممکن است در پایان قراردادشان مجبور به جا به جایی شوند. به همین منظور تابلو فلکسی و بنر به دلیل هزینه ساخت پایین ،بهترین و مقرون به صرفه ترین تابلو برای کسب و کار های کوچک هستند. جهت آشنایی با تابلو فلکسی و نحوه ساخت آن مقاله مربوط به  تابلو فلکسی را مطالعه بفرمایید: «تابلو فلکسی »چیست؟و چه کاربردی دارد؟

نمونه نصب فلکسی توسط نصاب تابلو در تهران
نصب تابلو فلکسی در تهران

گروه تابلو سازی تاج سابقه ساخت، اجرا و نصب بیش از ۲۰۰۰ تابلوی فلکسی در شهر تهران و شهرستانهای اطراف  را دارد. ما برای همین منظور نزدیک به  ۵ گروه تخصصی نصاب تابلو فلکسی در تهران ،کرج، ورامین،دماوند و رودهن و بومهن در نظر گرفته ایم.

نصب تابلو فلکسی در تهران

نصب تابلو فلکسی در تهران ،در نگاه اول شاید تعویض رویه چاپ بنری و فلکس بر روی فریم و قاب تابلو، یک کار راحت و بدون درد سر به نظر بیاید. اما اگر این کار با دقت لازم و ابزار مناسب آن انجام نشود،قطعا تابلو مورد نظر ما دچار ایرادهای فراوانی از جمله:داشتن چین چروک،عدم توازن نور در تابلو های که مهتابی خور هستند،ناقص شدن نوشته و یا تصویر از یک طرف چاپ و…می شوند.

ابزارهای لازم برای نصب تابلو فلکسی

ما برای نصب تابلو های فلکسی به ابزارهای همچون:نواری ،کلیپس،چسب دوطرفه پرچ و پیچ کامپوزیت نیاز داریم. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که فریم تابلوی فلکسی ما، باید دارای پروفیل آلومنیومی به نام سپری باشد که بتوان از کلیپس های مخصوص این کار استفاده شود.در غیر این صورت می توان رویه فلکسی را به کمک پیچ های سر مته دار کامپوزیت نصب کرد.

سپری آلومنیومی
سپری فلکسی
کلیپس مخصوص فلکسی
کلیپس آلومنیومی

محدوده کاری نصابی در گروه تابلوسازی تاج

نصاب تابلو فلکسی در تهران ،در گروه تابلوسازی تاج ما دارای پنج گروه تخصصی نصابی می باشیم. که هر کدام از این گروه ها در یکی از شهرهای تهران و اطراف تهران همچون کرج ،رباط کریم،شهریار،ورامین،دماوند و… مشغول به فعالیت می باشند.

در صورت نیاز به نصاب تابلو فلکسی و بنر با گروه تابلوسازی ما در تماس باشید تا در اسرع وقت در خدمت شما عزیران  باشیم .

 آشنایی با انواع تابلو های دیگر

تابلو سازی در شهر تهران

مقایسه تابلو چلنیوم با تابلو استیل

تابلو «LED ثابت»

لایت باکس فریم لس

آدرس اینستا:

http://www.instagram.com/tablotaj.ir

شماره تماس:

۰۹۱۲۹۷۳۵۹۴۹

مدیریت تابلو سازی تاج:

بیژن نظری منش

۵ دیدگاه دربارهٔ «نصاب تابلو فلکسی در تهران»

  1. بازتاب: تابلو روان

  2. بازتاب: تابلوسازی در محدوده شرق تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا