مقایسه تابلو چلنیوم با تابلو استیل

در این مقاله سعی ما بر این است که به مقایسه دو نوع تابلو چلنیوم و استیل بپردازیم و شما عزیزان را به مزایای هر یک از این تابلوها آشنا کنیم.

برای بسیاری از عزیزانی که در پی ساخت تابلوی تبلیغاتی برای حرفه مورد نظر خود هستند، شاید این تردید پیش آمده باشد که چه نوع تابلویی سفارش بدهند. و یا کدام تابلو مناسب حرفه و کسب و کار آنها میباشد،کیفیت کدام تابلو بیشتر است؟و چه تابلو طول عمر و دوام بیشتری دارد.برای پیدا کردن جواب سوال های خود حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید

مقایسه کیفیت حروف برجسته چلنیوم با استیل:

هر دو نوع تابلوچلنیوم و استیل از پرطرفدار ترین و محبوب ترین تابلوها جهت اجرا در فضای داخلی و خارجی محل کار ،ادارات،شرکت ها،کلینک ها،و… می باشد.دلیل استقبال از این نوع تابلوها به خاطر خاصیت مقاوم بودن در برابر شرایط جوی همچون گرما ،سرما و رطوبت می باشد.

کیفیت تابلوهای استیل:

کیفیت و تنوع تابلوی استیل نسبت به تابلوی چلنیوم تا حدود زیادی بالاتر است و طول عمر بیشتری دارد.اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که همه ورق های استیل از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند،چرا که بعضی از این ورق ها دارای خاصیت ضد زنگ هستند و بعضی دیگر این خاصیت را ندارند.

ورق های استیل با ضخامت های مختلفی از جمله :ورق های ۷ دهم میلی متر تا ۱میلی متر و ۱/۵ میلی مترو… به بازار عرضه می شوند.

طول عمر مفید یک تابلوهای چنلیوم به حدود ۵ سال می رسد. که البته این میزان طول عمر بسته به نوع اجناس استفاده شده در تابلو و میزان برخورد نورمستقیم آفتاب با آن را دارد. اما طول عمر تابلو استیل به چیزی حدود بین ۷ الی ۹ سال می رسد.

نمونه تابلو استیل
تابلو استیل
نمونه تابلو چلنیوم
تابلو چلنیوم

مقایسه تابلو چلنیوم با استیل از لحاظ هزینه ساخت:

از لحاظ بر آورد هزینه ساخت ،تابلوچلنیوم به دلیل مناسب بودن قیمت متریال ها و اجناس مورد استفاده ،بسیار مقرون به صرفه تر از تابلوی استیل برای مشتریان عزیز می باشد.

اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هزینه همه انواع چلنیوم پایین نیست و ما در این نوع تابلو، مدل کریستالی را داریم که از لحاظ برآورد هزینه نزدیک به تابلوی استیل می باشد و گاها قیمت بالاتری را هم دارد.

در حروف برجسته استیل هم قیمت مدل نوراندریک یا همان پشت نور نسبت به تابلو های استیل دوغی تا حدود زیادی پایین تر است .

اجرای لگو و برند داخلی:

برای اجرای لگو ها و برند شرکت ها ،ادارات ،مکان های تجاری و…معمولا از نوع استیل بیشتر استفاده می شود. دلیل این کار هم این است که ورق استیل ظاهری جذاب تری دارد و همچنین دارای خاصیت ضدخش و ضدزنگ می باشد و ساخت آن با ظرافت و دقت بسیار بالاتری انجام می شود.

البته بسته به سلیقه مشتریان و صاحبان مشاغل ، بسیاری از شرکت ها و کسب و کار های مختلف از جنس چلنیوم برای اجرای لگو و برند خود در فضای داخلی محل کار استفاده می کنند.

لگوی استیل
لگوی استیل
لگوی چلنیوم
لگوی چلنیوم

(آشنایی با «تابلوی استیل»).

در نوع چلنیومی هم ارزان ترین قیمت برای مدل ساده ی آن میباشد و بالاترین ترین قیمت هم به نوع کریستالی آن اختصاص دارد .

(برای آشنایی با انواع تابلو چلنیوم و نحوه ساخت آن به لینک زیر مراجعه فرمایی«چلنیوم »یا «چنلیوم »چیست؟و نحوه کاربرد آن چگونه می باشد؟)

آدرس اینستاگرام:

*www.instagram.com/tablosazii_taj

واتس اپ:

09129735949

ایمیل:

b.nazrimanesh90@gmil.com

مدیریت تابلوسازی تاج:

بیژن نظری منش

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «مقایسه تابلو چلنیوم با تابلو استیل»

  1. بازتاب: لگوی چلنیوم

  2. بازتاب: نئون فلکسی

  3. بازتاب: نصاب تابلو فلکسی در تهران

  4. بازتاب: تابلو روان

  5. بازتاب: طراحی تابلوهای تبلیغاتی

  6. بازتاب: تابلوسازی در محدوده شرق تهران

  7. بازتاب: تابلوسازی در سعادت آباد

  8. بازتاب: چلنیوم

  9. بازتاب: قیمت تابلو چلنیوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا