تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد/تابلو چلنیوم/تابلوسازی در بلوار پاک نژاد/تابلوسازی در شهرک غرب/تابلوسازی در بلوار فرحزادی/تابلوسازی در بلوار دریا/تابلو فلکسی/تابلوپزشکی/تابلولایت باکس/ساخت انواع تابلو/نئون /نئون پلکسی/تابلوسازی تاج/ تابلو استیل/تابلواستیل طلایی/تابلوسازی در شهرک غرب/تابلوسازی در سعادت آباد/تابلوسازی در میدان کتاب /چاپ استیکر/چاپ فلکسی/پلاک استیل/ پلکسی گلاس/ استیل نقره ای/کامپوزیت/نمای ترمو وود/تابلو روان/تابلو روان تک رنگ/تابلو روان فوال کالر/ ال ای دی ثابت/تابلو چلنیوم/چلنیوم طلایی/چلنیوم الماسی/ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی.

شماره تماس:09129735949 نظری

شماره واتس آپ:09038658397_09129735949

آدرس اینستاگرام:

http://www.instagram.com/tablosazii_taj

 

ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی در سعادت آباد

تابلوسازی تاج با کارگروهی مجرب متشکل از: تیم طراحی، ساخت حروف و گروه نصابی نزدیک به بیست سال سابقه اجرای انواع تابلو های تبلیغاتی در محدوده سعادت آباد و سایر مناطق شهر تهران می باشد. ساخت تابلوهای با کیفیت و سازگار با سلیقه مشتریان عزیز کمترین کاری است که ما می توانیم به مشتریان عزیز ارائه بدهیم.

طراحی با کمک نرم افزار های تخصصی همچون کرل دراو ،فتوشاپ و تریدی مکس و …مطابق سلیقه شما صاحبان مشاغل گرامی انجام می پذیرد. اجرای این کار توسط گروه طراحی، متشکل از افرادی ماهر و حرفه ای در زمینه کارهای گرافیکی انجام می شود. با کمک فایل طراحی علاوه بر میزان برآورد هزینه ،نمای کلی تابلو را قبل از اجرا هم می توان مشاهده کرد.

اجرای تابلو های تبلیغاتی در محدوده سعادت آباد

استیل

مدت زیادی نیست که تابلوهای استیل وارد کارزار تبلیغات محیطی و تابلوسازی کشورمان شده است. با اینکه کمتر از دو دهه از ورود تابلوهای استیل به کشورمان نمی گذرد، اما این مدل تابلو به خوبی توانسته که گوی سبقت را از دیگر تابلوهای با سبک حروف های برجسته برباید. اصلی ترین دلیل استقبال از این نوع تابلو علاوه بر ظاهر زیبا و شکیل آن تا حدود زیادی به خاطر مقاومت بالای این تابلو در برابر شرایط جوی مثل گرما ،رطوبت،زنگ زدگی و رطوبت بر می گردد. تابلوهای استیل یک از محبوب ترین سبک تابلوهای برجسته در میان صاحبین کسب و کار در محدوده سعادت آباد می باشد و با ستقبال مناسبی از کسبه این محدوده روه رو شده است.

جهت آشنایی با انواع تابلو های استیل وارد لینک زیر شوید.

آشنایی با «تابلوی استیل»

استیل در محدوده سعادت اباد
تابلو استیل

تابلو چلنیوم

اگر دنبال یک تابلو با ظاهری زیبا ،نوپردازی مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه هستید ما به شما تابلوهای چلنیوم را پیشنهاد می کنیم. به دلیل متنوع بودن در ساخت و همچنین آماده شدن در کوتاه ترین زمان در این تابلوها در میان تمامی مشاغل طرفدارهای مخصوص به خود را دارند. بسیاری از کسبه های محدوده سعادت آباد از داروخانه ها،هایپرمارک ها،املاک و…از این مدل تابلوهای بهر برده اند.

انواع تابلو چلنیوم

ساده

الماسی

دوبل

کریستالی

پانچی

طلایی

برای شناخت و آشنایی با تابلو های چلنیوم لینک زیر را مطالعه بفرمایید:

مقایسه تابلو چلنیوم با تابلو استیل

تابلو چلنیوم در سعادت آباد
چلنیوم

تابلو روان

تابلوهای روان در مقایسه با سایر تابلوهای تبلیغاتی از امکانات و امتیازهای بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل هم هزینه ساخت این تابلوها نسبت به بقیه تابلوهای تبلیغاتی تا حدودی بالاتر می باشد. تابلوهای روان در دو مدل تک رنگ و فول کالر در تابلوسازی های محدوه سعادت آباد و سایر تابلوسازی ها ساخته می شود. دلیل اصلی استقبال صاحبین کسب و کار از تابلوهای روان به این خاطر می باشد که نوشته های و افکت های تابلو به صورت محرک و روان می باشد. این امتیاز روان بودن نوشته ها باعث می شود علاوه بر نام و برند محصول اطلاعات بیشتری در تابلو به نمایش گذاشته شود.

لینک زیر شما را بیشتر با تابلو روان آشنا خواهد کرد.

تابلو روان

تابلو روان در سعادت آباد
تابلو روان

نئون پلکسی

لینک پایین شما را با نئون فلکسی بیشتر آشنا خواهد کرد

نئون فلکسی چیست؟

ای ای دی ثابت
نئون پلکسی

تابلو پزشکی

یکی از انواع تابلو های مناسب و مقرون به صرفه تابلوهای پزشکی می باشد. علاوه بر صنف پزشکان مشاغلی همچون وکلا و دفاتر بیمه هم از این مدل تابلو استفاده می کنند. اندازه استاندارد این تابلو ها در ابعاد های(50×70)و( 70×90 )می باشد. به علت اینکه این مدل تابلو بیشتر در زمینه مشاغلی پزشکی استفاده می شود در عرف با عنوان تابلو پزشکی شناخته می شوند.

نمونه اجرای تابلو پزشکی در محدوده سعادت آباد

تابلو پزشکی
تابلو پزشکی
برای اطلاعات بیشتر در زمینه تابلو پزشکی وارد لینک زیر شوید

تابلو پزشکی یا دکتری چیست؟.

 

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «تابلوسازی در سعادت آباد»

  1. بازتاب: بهترین تابلوسازی در تهران از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ - تابلو سازی تاج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا