تابلوسازی در ستارخان

تابلوسازی در ستارخان/تابلوساز درستارخان/ساخت انواع تابلو در محدوده ستارخان/اقای نظری09129735949/ساخت تابلو چلنیوم/ساخت تابلوفلکسی/استیل/فریم لس /پلکسی گلاس/نصب تابلو.

شماره تماس:09129735949

شماره واتساپ:09038658397

ادرس اینستاگرام:http://www.instagram.com/tablosazii_taj

تابلوسازی

تابلوسازی در ستارخان/تابلوسازی و طراحی تابلو یک هنر محسوب میشود و مانند دیگر مقوله های هنری ،نیازمند خلاقیت و نوآوری می باشد. به منظور اینکه بتوانیم ساخت تابلویمان منحصربه فرد بوده و به خوبی بتواند نظر مخاطبین و مشتریان را به خود جلب کند ،حتما باید عنصر خلاقیت در آن به نحو احسن رعایت شود.

هدف از ساخت تابلو، نمایش برندینگ و جذب مشتری برای صاحبین کسب و کار و مشاغل مختلف می باشد. به دلیل اینکه تابلو مانند دیگر روش های تبلیغاتی شامل محدودیت در بازه زمانی خاصی نمی شود و به صورتی دائمی و مدام وجود دارد،بنابراین مقرون به صرفه ترین و بهترین روش تبلیغاتی برای جذب مشتری می باشد.

انواع تابلو تبلیغاتی

تابلوسازی در ستارخان/برای نشان دادن برندینگ و معرفی کالا،انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی در ابعاد و اشکال مختلفی وجود دارد. بسیاری از صاحبین مشاغل تمایل بیشتری به استفاده از تابلو های حروف برجسته را دارند که دارای قابلیت نورپردازی بالایی می باشند.انواع تابلو های حروف برجسته شامل :استیل ،پلکسی گلاس،چلنیوم و حروف فلزی می باشد.

نمونه اجرای چلنیوم در ستارخان

تابلوسازی در ستارخان/تابلوسازی تاج با گروهی مجرب متشکل از کادر طراح،حروف ساز و تیم نصابی، تابلوهای تبلیغاتی متعددی را در محدوده ستارخان طراحی و به اجرا درآورده اند. تابلوی چلنیوم یک نمونه از مدل های مختلف تابلوی های تبلیغاتی است که طرفداران ویژه و پرو پاقرصی در میان صاحبین کسب و کار دارد. انواع تابلو های چلنویم شامل:

حروف چلنیوم ساده

چلنیوم الماسی

چلنیوم کریستالی

چلینوم پانچی و دوبل می باشد.

جهت آشنایی با انواع حروف چلنیوم وارد لینک رو به رو شوید(«چلنیوم »یا «چنلیوم »چیست؟و نحوه کاربرد آن چگونه می باشد؟)

تابلو سازی در ستارخان
تابلو چلنیوم تابلوسازی در ستارخان

نمونه اجرای استیل در ستارخان

تابلو های حروف برجسته استیل هم یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی پرطرفدار در بین صاحبین مشاغل مختلف می باشد. حروف استیل در انواع مختلفی و با رنگ های نقره ای،طلایی،رزگلد و در مدل های متنوعی همچون نوراندریک،استیل پلاس و استیل دوغی قابل اجرا می باشد.

برای آشنایی بیشتر با تابلوهای استیل وارد لینک رو به رو شوید (آشنایی با «تابلوی استیل»)

نمونه تابلوی استیل اجرا شده در محدوده ستارخان

تابلوسازی استیل در ستارخان
تابلو در ستارخان
تابلو استیل در ستارخان

پلکسی گلاس اجرا شده در محدوده ستارخان

تابلو پلکسی گلاس یکی دیگر از مدل های حروف برجسته تابلو های تبلیغاتی می باشد که دارای طول عمر بالا و ظرافت در نور پردازی است. این نوع تابلو نسبت به دونوع دیگر حروف برجسته یعنی استیل و چلنیوم کمتر مورد استقبال صاحبین کسب و کار قرارگرفته است. اما از لحاظ کیفیت و ظرافت در سطح بالایی قرار دارد و از لحاظ هزینه ای هم مقرون به صرفه می باشد.

برای آشنایی با تابلو های پلکسی گلاس وارد لینک رو به رو شوید(تابلو پلکسی گلاس)

پلکسی گلاس ستارخان
تابلو پلکسی گلاس

نمونه ال ای دی اجرا در ستارخان

تابلوسازی در ستارخان/تابلو ای ای دی در دو مدل ثابت و روان قابلیت اجرا را دارد. بیشترین استفاده از مدل ال ای دی ثابت در پشت شیشه مغازه ها و محل کار می باشد و در رنگ های مختلفی هم وجود دارد. با وصل کردن قطعه چشمک زن می توان تابلو های ال ای دی ثابت را جذاب تر و جلب توجه آن را بیشتر کرد. به علت هزینه پایین و مقرون به صرفه آن از این مدل تابلو در بیشتر مغازه ها استفاده می شود.

برای آشنایی بیشتربا تابلو های ال ای دی ثایت وارد لینک رو به رو شوید(تابلو «LED ثابت»)

تابلو ال ای دی در ستارخان
اجرا ال ای دی در ستارخان
ال ای دی ثابت در ستارخان
تابلو ال ای دی

نصب تابلو در ستارخان

تابلوسازی در ستارخان/ گروه تابلوسازی تاج سفارش مشتریان عزیز را به صورت صفر تاصد ازمرحله طراحی تا نصب تابلو را به صورت کامل ،توسط پرسنل خود به انجام می رساند. علاوه بر این تیم تابلوهای که توسط کارگروه تابلوسازی تاج ساخته می شوند به مدت 1 سال گارانتی شده و در صورت پیدا شدن کوچک ترین عیب و ایرادی توسط کادر پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن عیب یابی و رفع ایراد می شوند.

نصب تابلو
نصب تابلو
گروه نصب تابلو
گروه نصب تابلو

جهت ارتباط با گروه تابلو سازی تاج با اقای نظری با شماره 09129735949 تماس حاصل فرمایید.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «تابلوسازی در ستارخان»

  1. بازتاب: نئون پلکسی

  2. بازتاب: تابلو فلکسی

  3. محمدرضا فروتن آرا

    سلام بنده یک تابلو برای مغازه ام زدم و خیلی ازش راضیم
    ممنونم از آقای نظری عزیز

  4. درود
    کادر مجرب
    کار عالی
    برای شرکت تابلو سفارش دادیم برای بار ۳ و مثل همیشه عالی بود

  5. بازتاب: بهترین تابلوسازی در تهران از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ - تابلو سازی تاج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا