تابلوسازی در خیابان مطهری

تابلوسازی در خیابان مطهری/تابلوسازی در مطهری/ تابلوسازی در خیابان سهروردی/ تابلوسازی در میرزای شیرازی/ تابلوسازی در خیابان شریعتی/ تابلوسازی در هفت تیر/ تابلوسازی در کریمخان/

شماره تماس:09129735949

شماره واتس اپ:09038658397

آدرس اینستاگرام:http://www.instagram.com/tablosazii_taj

خیابان شهید مرتضی مطهری یکی از خیابان های مرکزی شهر تهران است. نام قدیمی این خیابان تخت طاووس بوده و تنها تابلوسازی در خیابان مطهری،تابلوسازی تاج است. این شرکت تابلوسازی دارای قدمتی دیرینه در کلان شهر تهران بوده و پروژه های جذاب و ماندگاری را در این منطقه از شهر به سرانجام رسانیده است.

چرا تابلوسازی در خیابان مطهری؟

صنعت تابلوسازی و کسب و کارهای تبلیغات محیطی، یکی از نیازهای اساسی است که کمبود آن در این محدوده از شهر بسیار نمایان است. بافت این خیابان به گونه ای است که بسیاری از نهادهای دولتی، شرکت های مالی و بازرگانی، خدماتی و صنعتی در این منطقه مستقر هستند. بسیاری از هتل های بزرگ تهران، بیمارستان های معروف از جمله: بیمارستان جم، بیمارستان توس و بیمارستان مهراد و همچنین فروشگاه ها و مراکز خرید بسیاری مانند مجتمع تجاری نور با مجموع 1037 واحد تجاری در نزدیکی این مناطق قرار دارند.

تابلوسازی تاج در خیابان مطهری

گروه تابلوسازی تاج یکی از شعبات خود رابه منظور دسترسی هرچه راحت تر ساکنین و صاحبین کسب و کار در این محدوده و بر طرف کردن مشکلاتی که در زمینه ساخت و اجراهای کارهای تبلیغاتی و انواع تابلوهای تبلیغات محیطی در این منطقه افتتاح کردند. بسیاری از تابلو های که در محدوده خیابان مطهری به شکل زیبایی چشم مخاطبین و عموم مردم را به سوی خود جلب می کنند حاصل کار گروه متخصصین و اساتید در کارگروه تابلوسازی تاج است.

انواع تابلوهای تبلیغاتی در منطقه مطهری

به علت تنوع مشاغل و کسب و کارهای گوناگونی که در این محدوده از شهر تهران وجود دارد، تنوع تابلوهای تبلیغاتی بسیار بالا است. باگذری کوتاهی در خیابان های این مناطق به خوبی متوجه تنوع و سبک های مختلفی از تابلوها در ابعاد و اندازه های مختلف و با ساختارهای گوناگون خواهیم شد.

همانگونه که مستحضر هستید هر کسب و کاری و هر صنفی از مشاغل،تبلیغات مختص به خود را دارد. یک تابلوساز ماهر و حرفه ای قبل از هرچیز باید با نیازهای و سبک تبلیغاتی آن صنف به خوبی آشنا باشد. تا بتواند کاری مناسب و در خور شِِأن هر یک از اصناف ارائه بدهد. به عنوان مثال: زمانی که ما میخوایم برای صنف پزشکان پیشنهاد ساخت تابلوی مطب بدهیم باید بدانیم که ابعاد استاندارد تابلوهای پزشکی براساس مقررات سازمان نظام پزشکی فقط در ابعاد 50در 70 و یا 70در 90 سانتی متری و به شکل یک طرفه یا دو طرفه باید ساخته شود. و همچنین متریال به کار رفته در این نوع تابلو باید چارچوبی آهن یا گالوانیزه بود و پلکسی وکیوم آن یا پلکسی گلاس باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای مشاغلی که محدودیت ندارد سلیقه تابلوساز و مشتری برای ساخت تابلو تعیین کننده خواهد بود. در مشاغلی مانند سالن های زیبایی،املاک های مسکن،نمایشگاه های ماشین و…جلوه های نوری و تنوع در رنگ بندی باید مورد توجه قرار گیرد.

نمونه تابلوها در محدوده مطهری

نمونه های از انواع تابلوهای تبلغاتی که در محدوده مطهری توسط کارگروه تابلوسازی تاج به انجام رسیده در زیر به سمع و نظرتان رسانده ایم و جهت آشنایی هر چه بیشتر با انواع تابلوها لینک های مد نظر را در قسمت مربوط به هر تابلو قرار داده ایم.

تابلودکتری یا پزشکی:

تابلو پزشکی یا دکتری چیست؟

تابو پزشکی در محدوده مطهری
تابلو پزشکی یا دکتری

استیل

آشنایی با تابلوی استیل

تابلو استیل در محدوده خیابان مطهری
تابلو استیل در خیابان مطهری

چلنیوم

لگوی چلنیوم

لگوی چلنیوم
لگوی چلنیوم

پلکسی گلاس

تابلو پلکسی گلاس

پلکسی گلاس
تابلو پلکسی گلاس

۹ دیدگاه دربارهٔ «تابلوسازی در خیابان مطهری»

  1. بازتاب: بهترین تابلوسازی در تهران از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ - تابلو سازی تاج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا