تابلو ال ای دی ثابت

  • تابلو ال ای دی ثابت یکی از پرطرفدارترین نوع تابلوهای تبلیغاتی می باشد.گروه تابلوسازی تاج یکی از مراکز معتبر طراحی و تولید این نوع تابلو با کمک متخصصین این کار تلاش می کند که با کیفیت بالای محصول و دقت عمل در اجرا ،رضایت شما مشتریان عزیز را بدست بیاورد. استقبال مشتریان از این نوع تابلو به خاطر کیفیت مناسب،تنوع فراوان رنگ ،مصرف برق پایین و به ویژه جلب توجه مشتری به وسیله چشمک زن بودن آن می باشد.
  • شماره تماس:09129735949نظری
  • شماره واتس آپ:09038658397
  • اینستاگرام:http://www.instagram.com/tablosazii_taj

تفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو روان چیست؟

همانطوری که از اسم تابلو ال ای دی ثابت مشخص است اصلی ترین ویژگی این نوع تابلو عدم حرکت نوشته ها و اشکال ساخته شده با آن است . چشمکزن کردن این تابلو ها به وسیله فلاشر های مخصوص این کار امکان پذیر است که میزان سرعت چشمک زنی و کم و زیاد کردن نور لامپ های LED را می توان کنترل کرد. برعکس تابلو روان که نوشته های حرکت می کند و حتی اگر از مادربورد مناسب استفاده شود قابیلت استفاده از تصاویر و افکت را هم دارد. تابلو روان در دو نوع تک رنگ و فول کالر ساخته میشود که نوع فول کالر آن به علت امکان استفاده از چند رنگ همزمان قیمت بالاتری نسبت به نوع تک رنگ آن را دارا می باشد.

تابلو ال ای دی ثابت
تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی روان
تابلو روان تک رنگ

طراحی و ساختال ای دی ثابت

برای ساخت و تولید تابلو ال ای دی ثابت ابتدا باید نوشته و شکل مد نظر را در برنامه کرل دارو طراحی شود. سپس برای زمینه کار چوب MDF مناسبی را که معمولا داری قطر 2الی 3 میلیمتری می باشد توسط دستگاه لیزر فایبر برش داده و جای قرار گرفتن لامپ های ال ای دی را بر روی آن به فاصله مناسب مشخص کنیم. معمولا فاصله استاندارد سوراخ های محل قرار گیری لامپهای ال ای دی 1 میلیمتر می باشد. بعد از آماده شدن زمینه کار لامپ های LED را که خود در دو نوع اوال(بیضی) یا کلاهی می باشد را در محل سوراخ های تعبیه شده برای این کار با رعایت قطب منفی و مثبت قرار می دهیم.  در مرحله بعدی قطب های منفی و مثبت را توسط مفتول های مسی و با کمک هویه و قلع مناسب به هم وصل می کنیم.  بعد از طی کردن تمامی این مراحل در انتها «سری کاری» را انجام داده و سیم کشی می کنیم و تابلو ما آماده بهره برداری می شود. باید توجه داشته باشیم شدت آمپر لازم برای روشن کردن این تابلوها 12 ولت می باشد پس هیچگاه تابلو را بدون ترانس و منبع تغذیه مناسب مستقیم به برق نزنیم چرا که بلافاصله لامپ ها خواهند سوخت.

نحوه تعیین قیمت تابلو ال ای دی ثابت

1- تعیین قیمت بر اساس تعداد ال ای دی های استفاده شده در کار،که معمولا تراکم متوسط به اعضای هر متر حروف 164 عدد لامپ ال ای دی با فاصله مناسب استفاده می شود.

2-تعیین قیمت بر اساس متراژ کار.

در پایین تصویر چند نمونه کار را با هم می بینیم:

نمونه تابلو ال ای دی ثابت
تابلو ال ای دی ثابت

نمونه تابلو ال ای دی ثابت
تابلو ال ای دی ثابت

کاربرد تابلو ال ای دی ثابت و انواع آن

معمولا از این نوع تابلو ها برای محیط داخل ساختمان و معمولا بر روی شیشه مغازه ها و دفاتر کار استفاده می شود. گاهی صاحبان کسب و کار تمایل دارند که از این تابلو برای محیط بیرون استفاده کنند ،در این صورت باید نوشته های LED را داخل فریم یا قاب مناسب قرار دهیم و با دقت و ظرافت کافی توسط چسب آکواریم آبکاری کنیم تا از نفوذ آب به داخل تابلو جلوگیری شود.

مزایای تابلو ال ای دی ثابت

الف)مصرف برق پایین

ب)تنوع در رنگ بندی

پ)قابلیت چشمک زن شدن و رقص نور

ت)عمر مفید بالای 10000 ساعت

ث)هزینه تعمیر و نگهداری پایین

ج)قابیلت طراحی برای هر نوع طرح و لگو.

برای آشنایی با تابلو نئون فلکسی روی لیکن رو به رو بزنیدنئون فلکسی چیست؟

برای آشنای با تابلو چلنیوم وارد لینک رو به رو شوید«چلنیوم »یا «چنلیوم »چیست؟و نحوه کاربرد آن چگونه می باشد؟

  •  

 

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «تابلو ال ای دی ثابت»

  1. بازتاب: تابلو پلکسی گلاس

  2. بازتاب: چلینوم

  3. بازتاب: چرا تابلو سازی تاج

  4. بازتاب: تابلوسازی در محدوده شرق تهران

  5. بازتاب: تابلوسازی در شهر تهران

  6. بازتاب: تابلو لایت باکس فریم لس

  7. بازتاب: نصاب تابلو فلکسی در تهران

  8. بازتاب: تابلو روان

  9. بازتاب: تابلوسازی در ستارخان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا